.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 151 پروژه عمرانی در رشت + جزئیات

فرماندار رشت از افتتاح 151 پروژه عمرانی و صنعتی با اعتبار 66 میلیارد تومان در هفته دولت امسال در این شهرستان خبر داد.
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سید ولی‌الله عظمتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر در هفته دولت اظهار کرد: تلاش دولت در طول سال فراموش نشدنی است.

وی به معرفی بخشی از فعالیت‌های مسئولان در هفته دولت اشاره کرد و افزود: مردم در هفته دولت با عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی آشنا می‌شوند.

عظمتی با تاکید براینکه مسئولان باید بهترین عملکرد را در هفته دولت به مردم ارائه دهند، بیان کرد: مردم با ارائه عملکرد مطلوب مسئولان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امیدوارتر می‌شوند.

فرماندار رشت مراسم‌های هفته دولت در سال جاری را ویژه خواند و تصریح کرد: امسال در هفته دولت 151 پروژه عمرانی و صنعتی دولتی و بخش خصوصی با اعتبار 66 میلیارد تومان در شهرستان رشت افتتاح می‌شود.

وی 47 میلیارد تومان افتتاح پروژه‌های مذکور را مربوط به بخش دولتی دانست و تصریح کرد: 17 میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحی شهرستان رشت مربوط به بخش خصوصی و صنعت است.

عظمتی با اشاره به گازرسانی به 12 روستای رشت در هفته دولت امسال، یادآور شد: آسفالت راه روستایی از پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در سال جاری است.

فرماندار رشت به آبرسانی تعدادی از روستاها در هفته دولت اشاره کرد و گفت: امسال در هفته دولت نقص ولتاژ برق تعدادی از روستاهای رشت تقویت و برطرف می‌شود.

وی از لوله‌گذاری و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: پروژه انتقال آب کشاورزی با پوشش بتنی انهار در هفته دولت در شهرستان رشت افتتاح می‌شود.

عظمتی با بیان اینکه آب‌بندان‌های رشت لایروبی می‌شود، تصریح کرد: تعدادی از ساختمان‌های اداری شهرستان رشت در هفته دولت افتتاح می‌شود.

فرماندار رشت به افتتاح مسکن مددجویان این شهرستان در هفته دولت اشاره کرد و افزود: امسال در هفته دولت پروژه‌های بسیاری در مناطق مختلف شهرستان و همچنین شهر رشت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح شرکت فولاد شمال تولیدکننده لوله‌های پلی‌اتیلن با اعتبار 2.5 میلیارد تومان در هفته دولت امسال، بیان کرد: کارخانه تولید در و پنجره پی‌وی‌سی با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون تومان در رشت افتتاح می‌شود.

عظمتی از افتتاح جایگاه سوخت گاز طبیعی در رشت خبر داد و گفت: امسال در هفته دولت مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی در رشت افتتاح می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ایستگاه پرورش ماهیان خاویاری و گرم‌آبی در هفته دولت امسال در این شهرستان افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری خوبی در بخش ماهیان خاویاری در رشت انجام شده است.

به گفته وی، بیش از 50 درصد تولید ماهیان گرم‌آبی گیلان در شهرستان رشت انجام می‌شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.